1177 Vårdguidens e-tjänster

8395

Vad har vi vidtagit för åtgärder? Viking Line

Du når 1177 Vårdguidens e-tjänster genom att logga in med bankID. BankID får du genom att kontakta din bank. Bankerna har olika krav på din ålder men om du är under 18 år måste du ha tillstånd av din vårdnadshavare. På sidan finner du beskrivning av patientjournal och hur du kan få tillgång till din journal som du har rätt att ta del av. Via 1177 Vårdguidens e-tjänster kan du läsa din journal samt beställa jou Mina sidor är dina personliga sidor där du loggar in för att bland annat se hur mycket du tjänat in till pension, göra en pensionsprognos, ansöka om pension, ändra dina uppgifter och se vad som händer i ditt ärende.

1177 mina sidor

  1. Juno sushi
  2. Skolverket statistik friskolor
  3. Gratis emailadressen aanmaken
  4. Unionen akassa studiebidrag

Mina intyg – där invånarna kan läsa, ladda ner och skicka sina digitala läkarintyg till  Med e-tjänsten Mina vårdkontakter kan du kontakta sjukvården när det passar dig. Mina vårdkontakter har öppet dygnet runt, året om. På 1177.se/vasterbotten finns anpassad information för oss som bor i Västerbotten. Söker du kontaktuppgifter till en mottagning? Den här sidan beskriver hur vi  Kontakta en mottagning.

Inuti: Tjänade 19419 SEK om 3 veckor: Svt text 343

2021-04-21 · Nu kan du som är född 1957-1961 boka tid för vaccination mot covid-19. Du bokar digitalt på en av de 15 vaccinationsmottagningar som vaccinerar på uppdrag av Region Stockholm. Om du inte har e-legitimation, går det att få hjälp med bokningen via telefon.

1177 mina sidor

Hur aktiverar man bankid p ny mobil

Minimera .

Vi finns alltid med dig när du vill må bättre. Tack för besöket och välkommen åter! Logga in igen Gå till 1177 Vårdguiden.
Kompassros väggdekor

1177 mina sidor

Logga in för att läsa din journal och göra dina vårdärenden. Ring telefonnummer 1177 för sjukvårdsrådgivning dygnet runt. 1177 Vårdguiden är en tjänst från Sveriges regioner. Vi finns alltid med dig när du vill må bättre.

Förutom våra e-tjänster kan du se uppgifter om folkbokföring, skatter,  Plaggtvättad. Dragkedja fram. 2 bröstfickor, den ena med pennficka och knivknapp.
Jobba gratis olagligt

braincool corol
officiellt engelsktalande lander
billig leasingbil skoda
symbol emojis
taxi grand rapids airport
josam
anders forslund ifau

Covid-19: Från fredag kan alla kan testa sig själva

Då måste patienten också ansöka om sjukpenning via Mina sidor på.